Vragen over online bestellen | Unilabs Nederland Skip to main content

Vragen over online bestellen

We doen er alles aan u zo goed mogelijk te informeren over alle wijzigingen in onze manier van werken, maar ook over zaken die niet veranderen. Op deze pagina vindt u de meestgestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen of wilt u meer weten over bestellen in de webshop? Neem dan gerust contact met ons op via webshop.support@unilabs.com.

Emailadres wat in de welkomstbrief staat klopt niet, ik krijg een foutmelding?

Het juiste e-mailadres is: webshop.support@unilabs.com. Per abuis is eerder een incorrect e-mailadres gecommuniceerd.

Kan ik meer materiaal aanvragen dan op de site bij het artikel staat aangegeven?

Nee, maar u kunt wel meerdere keren een bestelling plaatsen.

Kan ik ander materiaal bestellen dan is aangegeven op de website?

Nee, wat er in de webshop staat, is het materiaal dat verstrekt wordt.

Ik ben de brief met inlogcode kwijt, hoe kom ik in de webshop?

Is de brief met welkomstcode niet meer in uw bezit, dan kunt u op de inlogpagina klikken op wachtwoord vergeten en dan krijgt u nieuw wachtwoord op uw - bij ons bekende - e-mailadres. Mocht u geen mail ontvangen, dan kan het zijn dat deze in uw spambox terecht is gekomen. Staat de mail ook niet in de spambox, neem dan contact op met webshop.support@unilabs.com. Zij helpen u graag verder.

Hoe kan ik mijn gegevens (artsencode, e-mail e.d.) wijzigen?

U kunt wijzigingen (nieuwe artsencode aanvragen, e-mailadres wijzigen e.d.) doorgeven via webshop.support@unilabs.com

Hoe maak ik een nieuw wachtwoord aan?

Op de inlogpagina van de webshop kunt u in het invulveld ”Wachtwoord vergeten” uw artsencode invoeren. U ontvangt vervolgens een e-mail (op het e-mail adres bij ons bekend is). Door op de link in de mail te klikken, kunt u zelf een wachtwoord kiezen waarmee u kunt inloggen.

Mocht u geen mail ontvangen, dan kan het zijn dat deze in uw spambox terecht is gekomen. Staat de mail ook niet in uw spambox, neem dan contact op met webshop.support@unilabs.com. Zij helpen u graag verder.

Wanneer kan ik de bestelling verwachten?

De bestelling wordt binnen 2 werkdagen geleverd.

Aanvragers regio Hardenberg/Vechtdal

Het bestellen van de formulieren doet u via webshop.support@unilabs.com.

 

Krijg ik een bevestigingsmail als een bestelling is geplaatst?

Er wordt geen bevestigingsmail gestuurd. U kunt uw bestellingen altijd inzien bij de bestelhistorie als u ingelogd bent.

Waar kan ik de bestelinstructie terugvinden?

Klik hier om de bestelinstructie te bekijken of te downloaden.

 

Kan ik minder materiaal aanvragen dan vermeld staat?

Helaas is dit niet mogelijk.

Wat betekent de G achter de materialen?

G betekent dat de materialen kosteloos zijn.

Zijn er kosten verbonden aan het bestellen van de materialen?

De bedragen achter de materialen in onze webshop, staan er enkel om inzicht te geven in de kosten van de materialen. 

Ik kan materiaal dat ik eerst bestelde niet meer vinden (bijv. Naaldcontainers)?

Onze laboratoriumactiviteiten zijn verplaatst naar ons huisartsenlab in Utrecht (voorheen: Saltro). Dit maakt dat het assortiment enigszins gewijzigd is. Alle nieuwe materialen zijn beschikbaar in de webshop

Sinds 1 juli 2022 hebben wij als medisch laboratorium de vernieuwde wet en regelgeving moeten doorvoeren voor risico houden medisch afval (rma afval). Concreet betekent dit dat wij (volle) naaldcontainers, waarvan de inhoud niet gerelateerd is aan de laboratorium dienstverlening van Unilabs, niet meer door ons vervoerd en verwerkt kan worden zodat dat er extra kosten voor in rekening worden gebracht.

Conform deze vernieuwde wet- en regelgeving zullen wij vanaf 1 januari 2023 het volgende beleid voeren:

  1. Voor huisartspraktijken die zelf bloed afnemen blijven wij de volle naaldcontainers ophalen en verwerken. 
  2. Voor de huisartsenpraktijken die gebruik maken van onze kits voor CRP-meting blijven wij de volle naaldcontainers ophalen en verwerken. 
  3. Voor alle overige huisartsen kunnen wij tegen betaling de volle naaldcontainers ophalen en verwerken.

Uitzondering voor punt 1 en 2

Indien er griepprikken in de naaldencontainers aanwezig zijn (deze zijn niet gerelateerd aan de medische laboratorium dienstverlening), kunnen wij dit voor u ophalen en verwerken maar daar zijn wel kosten aan

Welcome to the Unilabs Website

Continue to the main Corporate Website

OR: Select a Unilabs Country Website from the list below